Ο V4 κινητήρας της Yamaha δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από τον τρέχοντα

Άλεξ Ρινς

i

©Imago

Oshee

Ο V4 κινητήρας της Yamaha δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από τον τρέχοντα

Oshee

Ο Άλεξ Ρινς αποκάλυψε στο Σάχσενρινγκ ότι η νέα μοτοσυκλέτα της Yamaha με τον V4 κινητήρα ήταν περίπου δύο δευτερόλεπτα πιο αργή ανά γύρο.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha, Άλεξ Ρινς, αποκάλυψε στο γκραν πρι της Γερμανίας ότι ο V4 κινητήρας, που αναπτύσσει η ιαπωνική ομάδα εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, είναι ακόμα δύο δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο αργός από την τρέχουσα μοτοσικλέτα.

Η δήλωση του Ισπανού έρχεται μετά τις δοκιμές στο Μπρνο την περασμένη εβδομάδα, όπου οδήγησε τη μοτοσικλέτα με τον εν σειρά κινητήρα, ενώ οι Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Αουγκούστο Φερνάντεθ δούλευαν με τη νέα μηχανή. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Ρινς σημείωσε χρόνο 1:52.7, ενώ ο Φερνάντεθ έκανε 1:54.7.

Ο Ρινς αποκάλυψε επίσης ένα ενδιαφέρον περιστατικό, όπου έλαβε παρατήρηση από τη Yamaha, αφού ανέβασε βίντεο με τη νέα μοτοσικλέτα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο στη συνέχεια διέγραψε. Επίσης, ανέφερε ότι η Yamaha απέρριψε κατηγορηματικά το αίτημά του να κάνει μερικούς γύρους με τη νέα μοτοσικλέτα.

«Είναι αναπόφευκτο, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο πολύ τους παρακάλεσα να με αφήσουν να δοκιμάσω τη μοτοσικλέτα, αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί. Δεν ξέρω αν μπορώ να το πω, αλλά αυτό που είδα από τον V4 κινητήρα ήταν πολύ καλό. Είναι φυσιολογικό σε ένα τέτοιο πρότζεκτ να υπάρχουν πολλά πράγματα για δοκιμή», ανέφερε αρχικά ο Ισπανός.

Και συνέχισε: «Μου έκαναν παρατήρηση επειδή ανέβασα ένα βίντεο με τον Αουγκούστο να βγαίνει στην πίστα, αλλά έπρεπε να το διαγράψω. Μπορώ να σας πω ότι ήμουν πίσω από τον Αουγκούστο στις δοκιμαστικές εκκινήσεις και ήμουν έκπληκτος. Έκανα χρόνο 1:52.7 με τη δική μου μοτοσικλέτα, ενώ ο Αουγκούστο έφτασε το 1:54.8 ή 1:54.7. Αλλά η πραγματική διαφορά δεν είναι αυτή. Έκανα συνολικά 110 γύρους μέσα σε δύο μέρες, ενώ αυτοί μόνο 30, επειδή περνούσαν πολύ χρόνο στο γκαράζ για να αποσυναρμολογούν και να συναρμολογούν διάφορα πράγματα», πρόσθεσε ο Ρινς στους δημοσιογράφους στο Σάχσενρινγκ.

Ο ομόσταβλος του, Φάμπιο Κουαρταραρό, ο οποίος δεν ήταν παρών στις δοκιμές στην Τσεχία, ρωτήθηκε επίσης για τον V4 κινητήρα. Ωστόσο, δήλωσε ότι θα μπορεί να μιλήσει γι' αυτόν μόνο αφού τον δοκιμάσει, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Σεπτέμβριο.

«Θα τον δοκιμάσω τον Σεπτέμβριο, ίσως στο Μιζάνο. Τα σχόλια είναι θετικά, αλλά μέχρι να δοκιμάσω τον κινητήρα, αυτά είναι απλώς σχόλια των μηχανικών. Δεν μπορώ να μιλήσω για τις δυνατότητές του μέχρι να τον δοκιμάσω», δήλωσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021.