Πιο... ταύρος ο Αλόνσο από τους «ταύρους» της Red Bull

Fernando Alonso

Πιο... ταύρος ο Αλόνσο από τους «ταύρους» της Red Bull

Δημήτρης Μπαλής 20:14 - 03.03.2023 / Ανανεώθηκε: 20:19 - 03.03.2023

Ο Φερνάντο Αλόνσο έκανε την καλύτερη επίδοση με την Aston Martin στην FP2 στο Μπαχρέιν.

Μπορεί ο Σέρχιο Πέρες με Red Bull να ήταν ο ταχύτερος στην FP1, στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά που έγιναν το μεσημέρι στο Μπαχρέιν, όμως η κατάσταση άλλαξε άρδην στη δεύτερη ελεύθερη διαδικασία.

Με την Aston Martin να έχει... προειδοποιήσει αρχικά με δηλώσεις ότι μπορούν να κατακτήσουν βάθρο στον πρώτο αγώνα, νίκη μέσα στη χρονιά και την 3η θέση στους κατασκευαστές, και στη συνέχεια με τον δεύτερο χρόνο σήμερα το μεσημέρι που έκανε ο Φερνάντο Αλόνσο, η βρετανική μάρκ ήθελε να αποδείξει πως δεν αστειεύεται. Ετσι, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση στην FP2, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών, αφήνοντας πίσω του τις δύο Red Bull των Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρες.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, η κορυφή άλλαξε χέρια πολλές φορές. Πότε οι Ferrari, πότε οι Red Bull έβλεπαν το όνομά τους στις πρώτες θέσεις, αλλά ο... γερόλυκος Αλόνσο δεν είχε πει την τελευταία του λέξη. Σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.30.907, επίδοση που όσο και να προσπάθησαν να ξεπεράσουν οι δύο οδηγοί της Red Bull, δεν μπόρεσαν με κανέναν τρόπο. Τέταρτος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με Ferrari και πέμπτος ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με Haas.

Όλοι οι οδηγοί χώρισαν τη διαδικασία σε τρία μέρη και στη δεύτερη μπόρεσαν να βάλουν την πιο μαλακή γόμα της Pirelli, καθώς οι θερμοκρασίες σημείωσαν πτώση και έφτασαν τους 22 βαθμούς. Στο τρίτο σκέλος, αναλώθηκαν σε μεγάλους γύρους συλλογής πληροφοριών και αυτός ήταν ο λόγος που πάρα πολλοί οδηγοί βρέθηκαν μακριά από την κορυφή κατά περίπου 6-7 δευτ. Αξίζει να τονιστεί ότι οι 13 πρώτοι οδηγοί βάση χρόνων είχαν διαφορά κάτω από 1 δευτ. και ότι ο πρώτος που βρέθηκε στο +1 δευτ. ήταν ο 14ος Κάρλος Σάινθ με την άλλη Ferrari.

Στα αξιοσημείωτα καταγράφεται η προσπάθεια του Λανς Στρολ στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, όπου λόγω του αριστερού του τραυματισμένου καρπού του, κράτησε το τιμόνι με το άλλο του χέρι, δείχνοντας ότι αισθάνεται μερικές ενοχλήσεις. Επίσης, θα εξεταστεί και ένα συμβάν που έγινε στον διάδρομο των πιτ, όταν ο Λάντο Νόρις αναγκάστηκε να φρενάρει πολύ για να αποφύγει επαφή με τον Νικ ντε Βρίες της Alpha Tauri.

Tags: