Τα ελαστικά κατηγόρησε για τα τρακαρίσματα στη Μελβούρνη ο Νόρις

Ο Λάντο Νόρις μπροστά από τον ομόσταβλό του στη McLaren, Οσκαρ Πιάστρι

i

©Pirelli

Τα ελαστικά κατηγόρησε για τα τρακαρίσματα στη Μελβούρνη ο Νόρις

Δημήτρης Μπαλής 16:40 - 04.04.2023 / Ανανεώθηκε: 16:42 - 04.04.2023

Ο οδηγός της McLaren αναφέρθηκε σε κακό κράτημα της μαλακής γόμας στις υψηλές θερμοκρασίες.

Με την Pirelli «τα έβαλε» ο Λάντο Νόρις για όσα συνέβησαν στο τέλος του αγώνα του Αλμπερτ Παρκ της Αυστραλίας.

Οσα συνέβησαν στον τρίτο αγώνα της χρονιάς, πιθανότατα θα μείνουν στην ιστορία, με τρεις κόκκινες σημαίες, δύο επανεκκινήσεις, εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και τερματισμό πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Πόση περιουσία έχει ο Μίχαελ Σουμάχερ; Δέκα χρόνια μετά το ατύχημά του παραμένει ο πλουσιότερος πιλότος!
FORMULA 1

10:31 - 04.04.2023

Πόση περιουσία έχει ο Μίχαελ Σουμάχερ; Δέκα χρόνια μετά το ατύχημά του παραμένει ο πλουσιότερος πιλότος!

Ο Μίχαελ Σουμάχερ διατηρείται στην κορυφή της λίστας με τους πλουσιότερους πιλότους της Formula 1, παρά το γεγονός ότι τα τελευταία δέκα χρόνια ο Γερμανός βρίσκεται μακριά από κάθε επαγγελματική ή μη δραστηριότητα.

Ειδικά στη δεύτερη επανεκκίνηση είχαμε τον Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari να στριφογυρίζει την Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο, τις δύο Alpine να χτυπούν μεταξύ τους και μετά να προσκρούουν στον τοίχο, και τον Σάρτζεντ με τη Williams να χτυπά με τον Νίκ ντε Βρίες της Alphatauri. Όλα προκλήθηκαν μετά το ατύχημα του Κέβιν Μάγκνουσεν, που χτύπησε επίσης στον τοίχο την Haas, με αποτέλεσμα να εκτοξεύσει θραύσματα ακόμα και στην εξέδρα και να οδηγήσει στην κόκκινη σημαία.

Με όλα αυτά και με όσα προηγήθηκαν των τελευταίων περιστατικών, τα δύο μονοθέσια της McLaren βρέθηκαν στις θέσεις 6 και 8 με Λάντο Νόρις και Οσκαρ Πιάστρι. Όμως, παρόλα αυτά, ο Νόρις κατηγόρησε την Pirelli για τα ελαστικά της, λέγοντας ότι «δεν ανταποκρίνονται στα πρότυπα της F1».

Ο Νόρις ανέφερε ότι «δεν μπορεί να περιγράψει πόσο κακό είναι το κράτημα», τονίζοντας για τους αγωνοδίκες που ζήτησαν κατάταξη πίσω από το αυτοκίνητα ασφαλείας ότι: «Δεν έχω τίποτα εναντίον τους, αλλά οι άνθρωποι που παίρνουν αποφάσεις δεν ξέρουν τι συμβαίνει μέσα στο αυτοκίνητο. Έχουμε ένα μαλακό (ελαστικό) στους 65 βαθμούς Κελσίου και δεν μπορώ να περιγράψω πόσο λίγο κράτημα υπάρχει στην πίστα. Δεν είναι κακή θερμοκρασία. Αλλά το ελαστικό δεν λειτουργεί και σε αυτή την επιφάνεια με αυτήν τη θερμοκρασία ελαστικού, δεν μπορώ να περιγράψω πόσο κακό είναι το κράτημα. Γι' αυτό βλέπετε όλους να πηγαίνουν κατευθείαν στη στροφή 1 και να κλειδώνουν... Δεν παρέχει κυριολεκτικά κανένα κράτημα, επομένως πρέπει να φρενάρεις νωρίς, κάτι που προκαλεί χάος και επεισόδια.»

Ο Νόρις άφησε τότε να εννοηθεί ότι οι τρέχουσες προδιαγραφές των Pirelli 23 ιντσών - στις ζάντες 18 ιντσών, δεν ανταποκρίνονταν στο πρότυπο της F1, μολονότι είναι εγκεκριμένα.

«Αν τα ελαστικά νιώθαμε ότι μας έδιναν λίγο κράτημα, νομίζω ότι θα μπορούσατε να δείτε έναν καλό αγώνα χωρίς χάος. Δεν θα έλεγα ότι είναι αδέξιος ο χειρισμός από όλους. Απλώς αγωνίζεσαι και δεν υπάρχει κράτημα, τόσο απλό. Χρειαζόμαστε ένα ελαστικό που να μας δίνει λίγο περισσότερο κράτημα και στην πραγματικότητα ένα ελαστικό που θα έχει την αίσθηση ότι θα έπρεπε να είναι σε ένα μονοθέσιο της Formula 1 στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αυτή τη στιγμή, μια μέρα σαν τη σημερινή, αισθάνομαι πολύ απαίσια», είπε ο Νόρις.

Tags: