Τι συμβαίνει το τελευταίο διάστημα με τα social media του Παναθηναίκού;

Τι συμβαίνει το τελευταίο διάστημα με τα social media του Παναθηναίκού;

Μπάμπης Τσιμπίδας 20:46 - 22.02.2024 / Ανανεώθηκε: 14:20 - 23.02.2024

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έχει προχωρήσει στη συνολική αναβάθμιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει και τα αποτελέσματα είναι πλέον ορατά και ενθουσιάζουν τον κόσμο του Τριφυλλιού.

Το σκίτσο που αναρτήθηκε σήμερα στα social media του Παναθηναϊκού, με το σκουφί του Ραζβάν Λουτσέσκου και το συνεπακόλουθο τρολάρισμα, είναι το… κερασάκι στην τούρτα. Μιας συνολικής αναβάθμισης στην επικοινωνιακή στρατηγική του club και στην εκμετάλλευση των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων.

Μια βόλτα στα Social Media της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και κυρίως στα σχόλια των φιλάθλων και στο πως αντιμετωπίζουν πλέον τα ποσταρίσματα θα σας πείσει πως το τριφύλλι κινείται πια σε πιο ευρωπαϊκά πρότυπα.

Πριν μερικούς μήνες, στο πλαίσιο της ολικής επαναφοράς του Παναθηναϊκού στο πραγματικό μέγεθος του, αλλά και του εναρμονισμού του με τις σημερινές απαιτήσεις, αποφασίστηκε και η περαιτέρω αναβάθμιση της λειτουργίας των social media.

Πλέον, τα προφίλ του Συλλόγου σε Facebook, Instagram, Twitter και Tik-tok δεν τα χειρίζονται μόνο τα μέλη του Γραφείου Τύπου της ΠΑΕ. Αλλά κυρίως εξειδικευμένοι συνεργάτες, οι οποίοι έχουν αναλάβει αποκλειστικά αυτή την απασχόληση.

Στις αναμετρήσεις του Παναθηναϊκού, καθώς και στις υπόλοιπες υποχρεώσεις, παρίσταται ένας τουλάχιστον αρμόδιος για αυτά τα θέματα και συγκεντρώνει το ανάλογο υλικό, για να προβεί στις αναρτήσεις.

Επίσης, η ύπαρξη επαγγελματιών που γνωρίζουν το αντικείμενο, προσφέρει ιδέες και σκέψεις για πρωτοτυπίες. Όπως το σκίτσο με το σκουφί του Λουτσέσκου ή με τον δράκο που παραπέμπει στον Ντραγκόβσκι πριν μερικές μέρες.

Τούρκος σπίκερ τρελάθηκε με Λημνιό, Ντραγκόβσκι και την πρόκριση του Παναθηναϊκού (vid)

Τούρκος σπίκερ τρελάθηκε με Λημνιό, Ντραγκόβσκι και την πρόκριση του Παναθηναϊκού (vid)

Η πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ δεν πανηγυρίστηκε μόνο από τους οπαδούς του Τριφυλλιού, αλλά και από τους Τούρκους που παρακολουθούν φανατικά τις επιδόσεις του Φατίχ Τερίμ στην Ελλάδα!

Παράλληλα, μία γρήγορη επίσκεψη στους λογαριασμούς του club στα social media, κάποιος θα βρει βίντεο μικρής διάρκειας με δηλώσεις (π.χ. ο Δημήτρης Λημνιός μετά την πρόκριση επί του ΠΑΟΚ), φωτογραφικά άλμπουμ και backstage πλάνα από τη διάρκεια ενός αγώνα ή από τα αποδυτήρια. 

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Διαδικτύου που υποστηρίζουν το Τριφύλλι, να έχουν πρόσβαση σε άφθονο υλικό και να απολαμβάνουν μία διαδραστική εμπειρία. Όπως και οι παίκτες και το προπονητικό τιμ να έχουν μία πιο άμεση σχέση με τον κόσμο.

Ο οργανισμός του Παναθηναϊκού έχει μεν μεγάλη απόσταση να διανύσει για να ανέβει στο επίπεδο των κορυφαίων ευρωπαϊκών ομάδων, πλην όμως τα πράγματα βελτιώνονται ραγδαία και διαρκώς προστίθενται νέες δυνατότητες για τους «πράσινους». Κάτι που φαίνεται να αρέσει και σε ένα κοινό, όπως το ελληνικό, που δεν είναι ιδιαίτερα μαθημένο σε τέτοια.