Η Audi σκέφτεται τα κριτήρια για τις θέσεις των οδηγών για το 2026 εν μέσω συζητήσεων με τον Μικ Σουμάχερ (vid)

Μικ Σουμάχερ

i

©Print Screen

Η Audi σκέφτεται τα κριτήρια για τις θέσεις των οδηγών για το 2026 εν μέσω συζητήσεων με τον Μικ Σουμάχερ (vid)

Άγγελος Φραγκισκάτος 16:20 - 12.04.2023 / Ανανεώθηκε: 16:29 - 12.04.2023

Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Μάρκους Ντόισμαν δήλωσε ότι η πρόσληψη οδηγών θα επικεντρωθεί στην ικανότητα και όχι στην εθνικότητα.

Ενώ το ντεμπούτο της Audi στην Formula 1 απέχει ακόμα τρία χρόνια και ο χρόνος για να περιοριστούν σοβαρά οι υποψήφιοι οδηγοί δεν έχει φτάσει, αυτό δεν εμποδίζει πολλούς να εικάζουν ποιος θα μπορούσε να οδηγήσει για πρώτη φορά το μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας στο grid.

Όπως συμβαίνει συχνά όταν μια νέα ομάδα φτάνει στην F1, είναι φυσικό να πιστεύουμε ότι ένας οδηγός από την πατρίδα τους θα μπορούσε να ευνοηθεί, για αυτό και το όνομα του Μικ Σουμάχερ έχει συνδεθεί με την Audi. Ο τρίτος οδηγός της Mercedes, ο οποίος πέρασε δύο χρόνια στη Haas πριν αντικατασταθεί από τον επίσης Γερμανό Νίκο Χούλκνεμπεργκ, λέγεται ότι είναι μεταξύ των υποψηφίων, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Μάρκους Ντόισμαν, δήλωσε τον Μάρτιο ότι δεν είχαν γίνει συγκεκριμένες συζητήσεις με τον 24χρονο.

«Αυτή τη στιγμή μιλάμε με πολλούς υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, οδηγούς, διευθυντές ομάδων», δήλωσε ο Ντόισμαν στο Der Spiegel. «Δεν υπήρξαν συγκεκριμένες συζητήσεις με τον Μικ Σουμάχερ. Φυσικά, οι Γερμανοί οδηγοί μας ενδιαφέρουν όσο ενδιαφέρονται για την κορυφή της μητρικής εταιρείας, αλλά αυτό δεν αποτελεί απαίτηση για εμάς».

Ο Άνταμ Μπέικερ, διευθύνων σύμβουλος της Audi, μίλησε με παρόμοιους όρους, δηλώνοντας ότι ήταν πιο σημαντικό να έχουμε έναν πολύ εξειδικευμένο οδηγό παρά να δίνουμε προτεραιότητα στον τόπο καταγωγής κάποιου. «Με τον πρώτο αγώνα να απέχει τρία χρόνια, είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε σοβαρά για τους οδηγούς», δήλωσε στο PlanetF1.com. «Αλλά το ενδιαφέρον για αυτό το θέμα είναι προφανώς εκεί. Αλλά οποιαδήποτε απόφαση ληφθεί για τους οδηγούς αγώνων θα ληφθεί κυρίως με βάση την απόδοση. Αυτή είναι η ύψιστη προτεραιότητα». 

Εκτός από την ομάδα εργασίας τους, η γερμανική ομάδα θα λειτουργήσει επίσης ως προμηθευτής μονάδων ισχύος για το 2026, αλλά δήλωσε ότι δεν υπήρξαν συνομιλίες με άλλες ομάδες για πιθανά συμβόλαια πελατών.

Προφανώς δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την προμήθεια μιας ομάδας πελατών, καθώς είμαστε υποχρεωμένοι να το πράξουμε από τους κανονισμούς», δήλωσε ο Μπέικερ.