«Φωνάζει» ο Ράσελ για την πρώτη κόκκινη σημαία – Για σόου της FIA μιλά ο Νόρις (vid)

Ο Τζορτζ Ράσελ τη στιγμή της εγκατάλειψης από μονάδα ισχύος στη Mercedes

i

©Getty Images

«Φωνάζει» ο Ράσελ για την πρώτη κόκκινη σημαία – Για σόου της FIA μιλά ο Νόρις (vid)

Δημήτρης Μπαλής 14:21 - 02.04.2023 / Ανανεώθηκε: 14:23 - 02.04.2023

Η… ευκολία με την οποία βγήκε η πρώτη κόκκινη σημαία για τη διακοπή του αγώνα στην Αυστραλία, αμφισβητείται από τον οδηγό της Mercedes.

«Eντελώς περιττή» χαρακτήρισε την απόφαση της FIA να βγάλει κόκκινη σημαία στο 9ο από τους 58 γύρους, όταν από την έξοδο της Williams FW45 του Αλμπον, μπήκαν χαλίκια στην πίστα, ο οδηγός της Mercedes, Τζορτζ Ράσελ.

Ο Βρετανός που είναι παράλληλα και διευθυντής της Ένωσης Οδηγών Γκραν Πρι (πρόεδρος είναι ο Αλεξάντερ Βουρτς από το 2014), είναι αλήθεια ότι «την πάτησε» όταν μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, διότι από επικεφαλής του αγώνα βρέθηκε στην 7η θέση, ενώ Φερστάπεν και Χάμιλτον το εκμεταλλεύτηκαν και μπήκαν για αλλαγή ελαστικών.

Ο Ράσελ είπε χαρακτηριστικά: «Νομίζω ότι η κόκκινη σημαία ήταν εντελώς περιττή. Υπήρχε προφανώς αρκετό χαλίκι στην πίστα, αλλά υπήρχε μια σαφής αγωνιστική γραμμή. Εχουμε δει πολύ χειρότερα στο παρελθόν. Θυμίζει κάπως την απόφαση της περασμένης εβδομάδας στη Σαουδική Αραβία να βγάλουν το αυτοκίνητο ασφαλείας όταν ένα αυτοκίνητο ήταν εντελώς εκτός πίστας (η Aston Martin του Λανς Στρολ). Δεν ξέρω πραγματικά τι συμβαίνει με ορισμένες από τις αποφάσεις αυτή τη στιγμή. Προσπαθούμε όλοι να συνεργαστούμε με τη FIA για να βελτιώσουμε τα πράγματα, αλλά φαινομενικά είναι αυτό είναι μια μικρή πρόκληση».

Τελικά, η ζημιά για τον Ράσελ ήταν μεγαλύτερη, καθώς εγκατέλειψε από βλάβη στη μονάδας ισχύος, ενώ έπιασε φωτιά και το μοτέρ.

Εξάλλου, ο Λάντο Νόρις άφησε να εννοηθεί ότι οι κόκκινες σημαίες δεν υπαγορεύονταν από την ασφάλεια αλλά περισσότερο από τη δημιουργία τεχνητού δράματος για να κάνουν τον αγώνα πιο συναρπαστικό.

Έχοντας τερματίσει έκτος, ο οδηγός της McLaren είπε: «Είναι σαν να κάνουν μια παράσταση».

Πάντως, είναι αλήθεια ότι η FIA, που «έχει καεί στον χυλό, φυσάει και το γιαούρτι», ώστε να μην γίνουν ατυχήματα που θα ευθύνεται η ίδια.

Tags: