Αισιόδοξος ο Λεκλέρ για το μέλλον: «Με τις αναβαθμίσεις ίσως διεκδικήσουμε τον τίτλο κατασκευαστών»

Σαρλ Λεκλέρ

i

©Photo by Qian Jun/MB Media/Getty Images

Αισιόδοξος ο Λεκλέρ για το μέλλον: «Με τις αναβαθμίσεις ίσως διεκδικήσουμε τον τίτλο κατασκευαστών»

Άγγελος Φραγκισκάτος 17:43 - 07.04.2024 / Ανανεώθηκε: 17:43 - 07.04.2024

Ο Σαρλ Λεκλέρ σχολίασε την απόδοσή του στον γκραν πρι της Ιαπωνίας, ενώ τόνισε πως «με τις αναβαθμίσεις ίσως διεκδικήσουμε τον τίτλο κατασκευαστών».

Ο Σαρλ Λεκλέρ ανέκαμψε με εντυπωσιακό τρόπο από την 8η θέση που κατέλαβε στις χθεσινές (6/4) κατατακτήριες δοκιμές του GP της Ιαπωνίας, καθώς στον σημερινό αγώνα (7/4) τερμάτισε στην 4η θέση της τελικής κατάταξης.

Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Μονεγάσκος της Scuderia Ferrari κλήθηκε να σχολιάσει την απόδοσή του στον αγώνα, ενώ τόνισε πως «με τις αναβαθμίσεις ίσως διεκδικήσουμε τον τίτλο κατασκευαστών».

«Ως οδηγός θα πρέπει να κάνεις ένα βήμα πίσω και να δεις την απόδοση στο συνολικό τριήμερο. Και θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά πράγματα καλύτερα, όλο το τριήμερο. Ένα από αυτά είναι πώς προετοιμάζουμε τα ελαστικά για τον τελευταίο γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές. Όπως είπα το Σάββατο, ήμουν χαρούμενος με το γύρο μου, όμως δεν είχα αρκετή πρόσφυση στη διαθέσή μου. Και αυτό οφείλεται στον προηγούμενο γύρο, όταν προσπαθείς να φέρεις τα ελαστικά στο ιδανικό "παράθυρο λειτουργίας".

Εκείνη η στιγμή μας έβαλε σε πολύ δύσκολη θέση ενόψει της συνέχειας του τριημέρου. Γιατί αν ξεκινάς από την 8η θέση δεν μπορείς να κάνει πολλά παραπάνω. Είχαμε εξαιρετική στρατηγική, εξαιρετική διαχείριση ελαστικών και εξαιρετικό ρυθμό, όμως δεν αρκούν όταν εκκινείς από την 8η θέση. Δεν μου συμβαίνει συχνά την καριέρα του να πρέπει να εστιάσω στο ρυθμό των κατατακτηρίων, γιατί συνήθως είναι ένα από τα δυνατά μου σημεία. Όμως στην Αυστραλία και την Ιαπωνία αντιμετώπισα δυσκολίες».

Για το τι θα πρέπει να βελτιώσει ο Λεκλέρ ώστε να μάχεται για μια θέση στο βάθρο ή ακόμα και για τη νίκη; «Συνήθως με χαρακτηρίζουν ως ένα πολύ γρήγορο οδηγό στις κατατακτήριες και όχι τόσο στον αγώνα. Φέτος δεν κάνω κάτι πολύ διαφορετικό. Απλά έχουμε ένα μονοθέσιο που έχει πολύ καλύτερο ρυθμό στον αγώνα και είναι πιο φιλικό με τα ελαστικά. Πιστεύω ότι φέτος κάνουμε βήματα προς τα εμπρός, όμως δεν θα έπρεπε να επηρεάζει την απόδοσή μας στις κατατακτήριες δοκιμές. Έχει να κάνει με το πώς φέρνουμε τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία και να δούμε τι μπορώ να κάνω καλύτερα».

Ερωτηθείς από το Sky Sports αν φέτος θα μονομαχεί συνήθως με τον Σάινθ ή θα μπορέσει να κοντράρει τις δύο Red Bull, ο Μονεγάσκος είπε: «Προς το παρόν η Red Bull είναι πολύ μπροστά, αλλά κάνουμε καλή δουλειά στο να παίρνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Όταν θα έχουμε στη διάθεσή μας τις αναβαθμίσεις ίσως να είμαστε σε θέση να τους κοντράρουμε, να τους ασκήσουμε πίεση και να πάρουμε όλο και περισσότερους πόντους από αυτούς. Ίσως να υπάρξει ευχάριστη έκπληξη στο τέλος της χρονιάς και να παλέψουμε για τον τίτλο στους κατασκευαστές.

Ρεαλιστικά, κάτι τέτοιο είναι πολύ αισιόδοξο αυτή τη στιγμή, αλλά δεν θα τα παρατήσουμε. Θα εστιάσουμε στη δουλειά μας και θα δούμε τι θα γίνει. Ο Κάρλος πάντα ήταν δυνατός στους αγώνες. Σε έναν μπορεί να ήταν καλύτερος από μένα, σε κάποιον άλλον εγώ από αυτόν. Στους δύο τελευταίους αγώνες ήταν πιο δυνατός. Για μένα είναι ξεκάθαρο πού πρέπει να εστιάσω: στις κατατακτήριες δοκιμές. Γιατί στον αγώνα υπάρχει ο ρυθμός. Θα δουλέψω πάνω σε αυτό και όταν εστιάζω σε κάτι, γίνομαι γρήγορα καλύτερος».