Η καριέρα του Ρομέν Γκροζάν στη Formula 1 έληξε με ένα τρομακτικό ατύχημα πριν από πέντε χρόνια στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, όμως την Παρασκευή (26/09) στο Μουτζέλο, επανενώθηκε με τη Haas.
Σχεδόν πέντε χρόνια μετά το τρομακτικό του ατύχημα στο Μπαχρέιν, ο Ρομέν Γκροζάν επέστρεψε πίσω από το τιμόνι μονοθεσίου της Formula 1.
Ο Γάλλος προσκλήθηκε να συμμετάσχει σε δοκιμές με ένα παλαιότερο μονοθέσιο, τις οποίες διοργάνωσε η πρώην του ομάδα Haas στην πίστα του Μουτζέλο. Ο Γκροζάν, φυσικά, αποδέχτηκε την πρόσκληση, και νωρίτερα σήμερα έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα με μονοθέσιο της Formula 1 μετά το περιστατικό στην πίστα του Σακχίρ, το οποίο παραλίγο να του κοστίσει τη ζωή.
)
12:30 - 26.09.2025
Ο Φερστάπεν έχει ηγηθεί σε περισσότερους γύρους από τον Νόρις το 2025
Ο Μαξ Φερστάπεν μετά τη νίκη του στο Μπακού κατάφερε να προσπεράσει τον Λάντο Νόρις στη κατάταξη για τους περισσότερους γύρους στην πρωτοπορία ενός αγώνα της Formula 1.
Ο Γάλλος προσέκρουσε μετωπικά στις μπαριέρες λίγο μετά την εκκίνηση του GP του Μπαχρέιν το 2020, με αποτέλεσμα το μονοθέσιό του να κοπεί κυριολεκτικά στα δύο και στη συνέχεια να τυλιχθεί στις φλόγες. Ο Γκροζάν πέρασε 27 δευτερόλεπτα μέσα στις φλόγες πριν καταφέρει να βγει με τη βοήθεια του γιατρού Ίαν Ρόμπερτς και των πυροσβεστών της πίστας, γλιτώνοντας μόνο με εγκαύματα στα χέρια και στα πόδια.
Αυτό το ατύχημα έβαλε τέλος στην καριέρα του Γάλλου στη Formula 1, ο οποίος έτσι κι αλλιώς θα αποχωρούσε από τη Haas στο τέλος της σεζόν του 2020. Στη συνέχεια στράφηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου πέρασε τέσσερα χρόνια ως οδηγός στο IndyCar την περίοδο 2021-2024. Παράλληλα, ξεκίνησε και μια καριέρα σε αγώνες αντοχής με τη Lamborghini.
Σήμερα, ο Γκροζάν βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της VF-23 της σεζόν 2023 και για εκείνον αυτή ήταν η πρώτη ευκαιρία να οδηγήσει ένα μονοθέσιο με ground effect. Η ίδια η δοκιμή έγινε σε βρεγμένη πίστα, και όπως ήταν αναμενόμενο, στο μονοθέσιο του Γκροζάν αναγραφόταν ο αριθμός 8, με τον οποίο αγωνιζόταν από το 2014 μέχρι το τέλος της καριέρας του στη Formula 1.