Πιο σύνθετη από ό,τι φαινόταν η συμφωνία Χάμιλτον-Ferrari

Λιούις Χάμιλτον

i

©Imago

Πιο σύνθετη από ό,τι φαινόταν η συμφωνία Χάμιλτον-Ferrari

Νέες αποκαλύψεις από τη γερμανική Bild υποδεικνύουν ότι το συμβόλαιο του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari είναι πιο περίπλοκο από τις αρχικές εκτιμήσεις, περιλαμβάνοντας ρήτρες που θα μπορούσαν να κρατήσουν τον Βρετανό στο Μαρανέλο και μετά το 2027.

Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, το συμβόλαιο του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari περιλαμβάνει μια ρήτρα που θα μπορούσε να επιτρέψει στον Βρετανό οδηγό να παρατείνει τη συνεργασία του με την ομάδα μέχρι το τέλος της σεζόν του 2028.

Ο Χάμιλτον εντάχθηκε στη Ferrari πριν από την έναρξη της σεζόν του 2025, υπογράφοντας πολυετές συμβόλαιο. Αν και η ακριβής διάρκεια της συμφωνίας δεν ανακοινώθηκε επίσημα, αρχικά υπήρχε η εκτίμηση ότι κάλυπτε την περίοδο μέχρι το τέλος του 2026, με οψιόν ανανέωσης για τη σεζόν του 2027.

Ωστόσο, η Bild αναφέρει τώρα ότι το συμβόλαιο του Χάμιλτον ισχύει μέχρι το τέλος του 2027, με την οψιόν επέκτασης να αφορά τη σεζόν του 2028. Η απόφαση για την ενεργοποίηση αυτής της ρήτρας ανήκει αποκλειστικά στον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Αυτό θα μπορούσε να φέρει τη Scuderia σε δύσκολη θέση, εάν η ομάδα επιθυμεί να προχωρήσει σε αλλαγές νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Η γερμανική εφημερίδα αναφέρει επίσης ότι το 2025, οι απολαβές του Χάμιλτον ανήλθαν περίπου στα 100 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 55 εκατομμύρια ευρώ ήταν ο μισθός του από τη Ferrari.

Ο Βρετανός πιλότος είχε μια απογοητευτική πρώτη σεζόν με τη Scuderia. Παρόλο που κατέκτησε την πρώτη νίκη της ομάδας σε Σπριντ στο γκραν πρι της Κίνας, δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο σε «κυρίως» αγώνα για πρώτη φορά στην καριέρα του. Στην τελική κατάταξη των οδηγών, ο Χάμιλτον τερμάτισε στην έκτη θέση, 86 βαθμούς πίσω από τον ομόσταυλό του, Σαρλ Λεκλέρ.

Οι ανησυχίες στο Μαρανέλο εστιάζονται στο ενδεχόμενο τα προβλήματα προσαρμογής του Χάμιλτον στο μονοθέσιο και την ιταλική ομάδα να συνεχιστούν, κάτι που θα αποδυνάμωνε τη Scuderia μεσοπρόθεσμα.