Το κάζο με τον Αλόνσο στη Σαουδική Αραβία, θέλουν στην Ομοσπονδία να μην επαναληφθεί.
Πολλή δουλειά είχε η FIA στην Αυστραλία. Μετά την απαγόρευση στους μηχανικούς να βγαίνουν έξω από τα κάγκελα και να πανηγυρίζουν κατά τον τερματισμό των μονοθεσίων και προσθέτοντας 20 εκατ. γραμμής στο γκριντ, ώστε οι οδηγοί να σταματούν στη σωστή θέση εκκίνησης, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου – FIΑ, ξεκαθάρισε και το θέμα που απασχόλησε πολύ στη Τζέντα.
Θυμίζω ότι ο Αλόνσο, ενώ είχε δεχθεί ποινή 5 δευτ. για μη σωστή θέση κατά την εκκίνηση, έπρεπε να την εκτίσει με παραμονή στα πιτς. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, δεν έπρεπε να εκτελείται καμία εργασία πάνω στο μονοθέσιο κατά τη διάρκεια αυτού. Ωστόσο, ο πίσω μηχανικός είχε ακουμπήσει τον γρύλο του στο μονοθέσιο και για τον λόγο αυτό επιβλήθηκε ποινή ακόμα 10 δευτερολέπτων στον Αλόνσο, που του στερούσε το 100ό του βάθρο.
18:16 - 30.03.2023
Τί είπε ο Χάμιλτον για το μέλλον του στη Mercedes και τον αντικαταστάτη του
Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes αναφέρθηκε επίσης σε ένα πρόσωπο που δεν φαίνεται να συμπαθεί πολύ, τον Μάικλ Μάσι.
Όμως, μετά από ένσταση της Aston Martin, καθώς ο κανονισμός δεν ήταν ξεκάθαρος, οι αγωνοδίκες πήραν πίσω την ποινή και έδωσαν ξανά την 3η θέση στον αγώνα, του Αλόνσο.
Πάντως, η FIA είχε πει ότι θα ξεκαθαρίσει το θέμα στην Αυστραλία και αυτό μόλις έγινε.
Κι ενώ το άρθρο 54.4 του Αθλητικού Κανονισμού ορίζει ότι «ενώ ένα αυτοκίνητο είναι ακίνητο στο πιτ λέιν ως αποτέλεσμα της επιβολής ποινής (σύμφωνα με τα άρθρα 54.3a ή 54.3b), δεν επιτρέπεται να εργαστεί κανείς όσο το αυτοκίνητο στέκεται κατά τη διάρκεια της ποινής», η οδηγία που εξέδωσε ο αθλητικός διευθυντής μονοθέσιων της FIA, Στιβ Νίλσεν, τονίζει ότι: «Για λόγους σαφήνειας και μέχρι νεωτέρας, η φυσική επαφή του αυτοκινήτου ή του οδηγού με το χέρι, τα εργαλεία ή τον εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών και πίσω γρύλων) κατά τη διάρκεια εκτέλεσης ποινής, θα θεωρηθεί ότι συνιστά εργασία. Η χρήση ανεμιστήρων ψύξης κατά τη διάρκεια μιας ποινής επιτρέπεται υπό τον όρο ότι οποιοσδήποτε τέτοιος ανεμιστήρας δεν αγγίζει φυσικά το αυτοκίνητο.»
Επίσης, ο Νίλσεν σημειώνει ότι: «Όπως είναι ήδη κοινή πρακτική, πολλαπλές ποινές που επιβάλλονται βάσει των άρθρων 54.3α και 54.3β πριν από το πιτ στοπ ενός αυτοκινήτου μπορεί να τις εκτίσει ο οδηγός, όλες μαζί, σε ένα μόνο πιτ στοπ. Για παράδειγμα, μια ποινή 5 δευτερολέπτων + 10 δευτερολέπτων μπορεί να εκτελεστεί ως μία μόνο ποινή 15 δευτερολέπτων και ούτω καθεξής.»