Ο Αλόνσο αρνείται ότι έκανε κακές επιλογές στην καριέρα του λόγω χρημάτων

Ο Φερνάντο Αλόνσο

i

©Aston Martin

Ο Αλόνσο αρνείται ότι έκανε κακές επιλογές στην καριέρα του λόγω χρημάτων

Δημήτρης Μπαλής 16:06 - 28.03.2023

Ο Ισπανός οδηγός εξέφρασε τη δική του άποψη σχετικά με τις αποφάσεις που έχει πάρει έως τώρα στη Formula 1.

Είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς της Formula 1, όλων των εποχών. Ο Φερνάντο Αλόνσο μπορεί να συγκριθεί με τους Νίκι Λάουντα, Μίχαελ Σουμάχερ, Άιρτον Σένα και Αλέν Προστ, αλλά και με τους Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν, στη νέα εποχή του σπορ. Η ικανότητα που έχει, να παίρνει το... 110% του εκάστοτε μονοθεσίου που οδηγεί, αποδεικνύει πως έχει ακόμα το πάθος να πρωταγωνιστεί.

Εξαίρεση αποτελεί ο Έντι Τζόρνταν, μια σπουδαία φιγούρα της Formula 1 και πρώην ιδιοκτήτης της Jordan, ο οποίος τόνισε πως ο Αλόνσο θα μπορούσε να έχει περισσότερους τίτλους στο ενεργητικό του, από τους δύο που έχει πάρει, αν κάποιες αποφάσεις του ήταν καλύτερες. «Θα έπρεπε να έχει κατακτήσει τέσσερις, έξι ή και ακόμα οκτώ πρωταθλήματα και όχι μόνο δύο. Θα έπρεπε να είχε επιλέξει καλύτερα τις ομάδες. Στα 30 του, ενδιαφερόταν για τα χρήματα, ενώ θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο», ήταν, μεταξύ άλλων, τα λόγια του Τζόρνταν.

Ο Αλόνσο από τη μεριά του, δεν θα μπορούσε να μην εκφράσει τη δική του άποψη για όλα. «Θα έλεγα πως στα 20 χρόνια που βρίσκομαι στη Formula 1, είχα μόνο τέσσερις απογοητευτικές σεζόν στη McLaren Honda, η οποία δεν ήταν ανταγωνιστική. Αλλά στα υπόλοιπα 16 χρόνια πάλευα για βάθρα, αλλά και για νίκες. Αυτό είναι κάτι το μοναδικό», είπε ο Ισπανός.

Η καριέρα του Φερνάντο Αλόνσο στη Formula 1 ξεκίνησε το 2001 με τη Minardi. Το 2002 ήταν δοκιμαστής στη Renault και από το 2003 έως το 2006 αποτελούσε το «βαρύ όπλο» των Γάλλων. Πράγματι, κατέκτησε το 2005 και το 2006 δύο παγκόσμια πρωταθλήματα, ενώ το 2007, όταν μεταπήδησε στη McLaren Mercedes, βρήκε μπροστά του τον απίστευτο Λιούις Χάμιλτον. Το 2008 αποφάσισε να επιστρέψει στη Renault για δύο χρόνια και από το 2010 έως και το 2014 αποτέλεσε μέλος της Ferrari, χάνοντας δύο πρωταθλήματα στο... τσακ από τον Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull. Ακολούθησαν τέσσερα χρόνια στη McLaren Honda, όπου δεν κατάφερε να αναδειχτεί λόγω της αναξιοπιστίας του κινητήρα των Ιαπώνων, λαμβάνοντας έπειτα την απόφαση να αποσυρθεί από τη Formula 1, για δύο χρόνια.

Επέστρεψε για λογαριασμό της Alpine το 2021, οδήγησε για τους Γάλλους και την επόμενη σεζόν, ενώ φέτος φορά τα πράσινα της Aston Martin, καταφέρνοντας στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν, σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία, να εξασφαλίσει δύο τρίτες θέσεις.

Tags: