Ο Άλεξ Ρινς μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον V4 κινητήρα της Yamaha.
Ο Άλεξ Ρινς επαίνεσε τους μηχανικούς της Yamaha για την πρόοδο που σημειώθηκε στην εξέλιξη του ολοκαίνουργιου V4 κινητήρα, συγκρίνοντας τις δοκιμές του Σεπτεμβρίου στο Μιζάνο με αυτές της περασμένης Τρίτης (18/11) στη Βαλένθια.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Ισπανός αναβάτης ήταν ένας από τους λίγους που δεν πραγματοποίησαν χρονομετρημένη «επίθεση» με το μαλακό ελαστικό. Αντ' αυτού, επικεντρώθηκε στη βελτίωση των ρυθμίσεων και τη συλλογή δεδομένων. Η Yamaha συνέχισε αυτή την εργασία και την περασμένη Τετάρτη (19/11), στο πλαίσιο ιδιωτικών δοκιμών που διεξάγει η ιαπωνική ομάδα στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο.
09:43 - 28.11.2025
Ο Μιρ αποκάλυψε πού υστερεί η Honda έναντι των ευρωπαϊκών ομάδων
Ο Ζοάν Μιρ αναφέρθηκε στο βασικό μειονέκτημα της Honda σε σύγκριση με τους ευρωπαίους κατασκευαστές (Aprilia, Ducati και KTM).
«Δεν δοκίμασα το μαλακό ελαστικό. Νομίζω ότι ήμουν ο μόνος που δεν το έκανε (ο Χόρχε Μάρτιν επίσης δεν έκανε χρονομετρημένη επίθεση για την Aprilia). Η μοτοσικλέτα έχει βελτιωθεί ελαφρώς. Αισθανόμουν καλύτερα σε σύγκριση με το Μιζάνο. Το σοκ κατά την αλλαγή ταχυτήτων, από το οποίο υποφέραμε, είναι πολύ καλύτερο», δήλωσε ο Ρινς.
«Δεν κάναμε πολλούς γύρους λόγω των πρωινών συνθηκών, αλλά αυτοί που κάναμε ήταν ουσιαστικοί. Δοκιμάσαμε πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις. Αξιοποίησα την ημέρα για να επικεντρωθώ περισσότερο στη βασική ρύθμιση, αντί να σκέφτομαι το μαλακό ελαστικό και την χρονομετρημένη επίθεση. Γενικά, αισθάνθηκα καλά. Είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης.
Ακόμα μας λείπει τελική ταχύτητα, κάτι που είναι φυσιολογικό. Ο στόχος μου είναι να βρω πρόσφυση στην επιτάχυνση, γιατί έχουμε προβλήματα εκεί. Μπορούμε να επιταχύνουμε καλύτερα σε σχέση με την παλιά μοτοσικλέτα, επειδή η νέα κινείται λιγότερο, έχει λιγότερους κραδασμούς, αλλά με αυτόν τον τρόπο δεν βρίσκουμε καλή πρόσφυση. Αυτός είναι λοιπόν ο στόχος μου», συμπλήρωσε.
«Το φρενάρισμα είναι πολύ καλύτερο. Το πρόβλημα με την παλιά μοτοσικλέτα ήταν ότι φρενάραμε μόνο με το μπροστινό ελαστικό. Τώρα μπορούμε να χρησιμοποιούμε και τα δύο ελαστικά, η μοτοσικλέτα γλιστράει πλαγίως, κάτι που βοηθά. Αισθάνθηκα αρκετά καλά», πρόσθεσε ο Ρινς, ο οποίος σχολίασε και την απόδοση του Τοπράκ Ραζγκατλίογλου στην πρώτη του δημόσια δοκιμή στο MotoGP.
«Εντυπωσιάστηκα από τον χρόνο που πέτυχε. Μου είπαν ότι έβαλε μαλακό ελαστικό για χρονομετρημένη επίθεση, αλλά έπρεπε να το κάνει. Οπότε ναι, είμαι εντυπωσιασμένος, δεδομένου ότι αυτή είναι μόλις η δεύτερη δοκιμή του φέτος με μοτοσικλέτα του MotoGP», σχολίασε ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha.