Σε στεγνή ή βρεγμένη πίστα, μόνο Φερστάπεν

Μαξ Φερστάπεν

i

©Pirelli

Σε στεγνή ή βρεγμένη πίστα, μόνο Φερστάπεν

Δημήτρης Μπαλής 18:15 - 01.07.2023 / Ανανεώθηκε: 18:27 - 01.07.2023

Ο Ολλανδός πρωταθλητής κατάφερε να κερδίσει τον Sprint Race στην Αυστρία, αφήνοντας πολύ πίσω του τον Σέρχιο Πέρες.

Μπορεί η πίστα στην Αυστρία να ήταν βρεγμένη, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Φερστάπεν να κερδίσει τον Sprint Race. Οι περισσότεροι τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα όσο περνούσε η ώρα, αλλά ο Ολλανδός οδηγός δεν ρίσκαρε και μπόρεσε να φτάσει και πάλι άνετα σε μια επικράτηση. 

Δεύτερος ήταν ο ομόλογός του στη Red Bull, Σέρχιο Πέρες, με το τρίτο σκαλί του βάθρου να συμπληρώνει ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari. Μέσα στη 10άδα οι δύο Mercedes, όχι, όμως και ο Σαρλ Λεκλέρ που ήταν εκτός. 

Η πίστα δεν ήταν στεγνή, οι περισσότεροι είχαν τοποθετήσει τα ενδιάμεσα ελαστικά, εκτός του Μπότας, που είχε βάλει τη μέση γόμα της Pirelli. Πριν δοθεί η εκκίνηση, ο Πέρες μπλόκαρε τους τροχούς του στη στροφή 3, αλλά τη γλίτωσε φθηνά, ενώ ο Φινλανδός επέστρεψε στα πιτ για να βάλει τα ενδιάμεσα. Φερστάπεν, Πέρες και Νόρις αποτελούσαν την πρώτη τριάδα στην αρχή της κούρσας, ενώ ο Λεκλέρ που άρχισε από την ένατη θέση λόγω τιμωρίας, παρέμεινε εκεί.

Τα πράγματα, πάντως, δεν πήγαν καλά για τον οδηγό της McLaren, που έπεσε 10ος, τη στιγμή που ο Χάμιλτον είχε βρεθεί κιόλας πίσω από τον Ράσελ. Ο επτά φορές πρωταθλητής ήταν 13ος από 18ος. 

Η κορυφή δεν είχε αλλάξει, πρώτος παρέμενε ο Φερστάπεν, αλλά δεύτερος είχε ανέβει ο Χούλκενμπεργκ, που άφησε τρίτο τον Πέρες, που από τη μεριά του εξέφρασε παράπονα για τον τρόπο που αντέδρασε ο Φερστάπεν μετά την εκκίνηση, αναγκάζοντάς τον να επιβραδύνει. 

Όλα αυτά έως τον 5ο από τους 24 γύρους, με τον Φερστάπεν να σημειώνει τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον. Η διαφορά του από τον Χούλκενμπεργκ είχε φτάσει στα 5,5 δευτερόλεπτα από τον Γερμανό στον 10ο, δείχνοντας πως κανείς δεν μπορεί να τον απειλήσει. Πιο πίσω, στη μάχη για την 11η θέση, Ράσελ και Χάμιλτον πέρασαν τον Μάγκνουσεν με πολύ κόπο, ενώ στις πρώτες, ο Πέρες βρισκόταν πίσω από τον Χούλκενμπεργκ για 0,2 δέκατα. Τέταρτος ήταν ο Σάινθ και ένατος ο Λεκλέρ για τη Ferrari.

Στον 12ο ο Πέρες άφησε πίσω του τον Γερμανό της Haas, ενώ ο Νόρις πίεζε τον Λεκλέρ, ο οποίος από τη μεριά του «έπιασε» τον Οκόν λίγο μετά. Στην κορυφή, ο Φερστάπεν είχε ανοίξει τη διαφορά του στα 10 δευτερόλεπτα από τον Πέρες και έδειχνε πως δεν χάνει με τίποτα. 

Στον 17ο γύρο, ενώ ο Λεκλέρ έχανε τη θέση του από τον Νόρις, ο Ράσελ μπήκε στα πιτ για να βάλει τα σλικ ελαστικά, ρισκάροντας. Το παράδειγμά του ακολούθησαν και οι Χάμιλτον, Χούλκενμπεργκ και Πιάστρι λίγο αργότερα, αλλά και πολλοί άλλοι οδηγοί.

Ο Ράσελ ανέβηκε 10ος από 20ός γρήγορα-γρήγορα, ενώ στην κορυφή, που κατοικοέδρευε ο Φερστάπεν, δεν φαινόταν να ετοιμάζεται κάποια αλλαγή ελαστικών. Με το πέσιμο της καρό σημαίας, νικητής αναδείχτηκε ο Ολλανδός πρωταθλητής, με δεύτερο τον Πέρες και τρίτο τον Σάινθ. Ακολούθησαν οι δύο Aston Martin των Στρολ και Αλόνσο, ο Χούλκενμπεργκ, ο Οκόν, ο Ράσελ, ο Νόρις και ο Χάμιλτον. Ο Λεκλέρ ήταν 13ος. 

Ο αγώνας αύριο ξεκινά στις 16:00 ώρα Ελλάδας. 

Tags: