Έτοιμο για παραγωγή το Voge 900DS Concept
i

Voge 900DS / © VOGE

Έτοιμο για παραγωγή το Voge 900DS Concept

Δημήτρης Μπαλής 18:52 - 09.01.2023

Μια premium On/Off Adventure μοτοσυκλέτα, με πλούσια τεχνολογία.

Προς τα τέλη του 2023 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά το Voge 900DS, το οποίο αποκαλύπτεται, αρχικά, σε μια πρωτότυπη εκδοχή, η οποία είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που ανήκει στην κατηγορία των premium On/Off Adventure και είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της Loncin και γνωστού premium γερμανικού εργοστασίου.

Voge 900DS / © VOGE

Το 900DS χαρακτηρίζεται από ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο, τα οποία συνεργάζονται με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, τα φρένα της Brembo και οι ακτινωτοί τροχοί με τα tubeless Anakee III της Michelin (σε διαστάσεις 90/90–21 και 150/70-17) είναι συστατικά για εντός και εκτός δρόμου απρόσκοπτη οδήγηση, ενώ η ύπαρξη ρυθμιζόμενου αμορτισέρ τιμονιού θα φροντίσει να κρατάει την επιθυμητή σταθερότητα του συνόλου στις υψηλές, κυρίως, ταχύτητες.

Η εκλεπτυσμένη εμφάνιση συνδυάζεται με ένα ρεζερβουάρ 20 λίτρων που εξασφαλίζει υψηλή αυτονομία, απαραίτητη για την αντιμετώπιση μεγάλων διαδρομών. Μπροστά, το 900DS διακρίνεται από το χαρακτηριστικό για την κατηγορία «ράμφος», το οποίο σε συνεργασία με το χαμηλό φτερό κρατάει νερά και λάσπες μακριά από τον αναβάτη στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Ξεχωρίζει ο εντυπωσιακός full LED DRL προβολέας, ο ρυθμιζόμενος σε ύψος (+-60 χλστ.) ανεμοθώρακας, το αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ) και τα διπλά προβολάκια τεχνολογίας LED!

Ο κινητήρας και τα πλαστικά μέρη προστατεύονται από πλαϊνά κάγκελα και ποδιά, με τις τύπου «Rally» προστατευτικές «χούφτες» στο τιμόνι να αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη, ειδικά στην οδήγηση εκτός δρόμου. 

Η σέλα είναι φτιαγμένη σε ένα ενιαίο και ανισόπεδο κομμάτι, με το τμήμα που είναι αφιερωμένο στον αναβάτη να είναι αρκετά πιο χαμηλό στα μόλις 825 χλστ., σημείο αναφοράς στην κατηγορία που θα ανακουφίσει μελλοντικούς ιδιοκτήτες με μικρό σωματότυπο ή/και μικρή οδηγική εμπειρία.

Voge 900DS / © VOGE

VOGE 900DS CONCEPT 3

Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με έναν εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα με τετραβάλβιδες κεφαλές και 2ΕΕΚ, 895κ.εκ., ισχύος 96,5hp και μέγιστης ροπής 91Nm, που καθιστά τo DS ως την πιο αποδοτική μοτοσυκλέτα της Voge. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και είναι εξοπλισμένο με σύστημα αμφίδρομου Quickshifter, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητα χωρίς χρήση συμπλέκτη και προς κάθε κατεύθυνση. 

Ο δε συμπλέκτης, είναι υποβοηθούμενος περιορισμένης ολίσθησης και αυτό μεταφράζεται τόσο σε λιγότερη κούραση στο χέρι του αναβάτη όσο και σε αποφυγή αναπηδήσεων του πίσω τροχού στη σκληρή χρήση.

Το 900DS είναι το πρώτο Voge που θα διαθέτει οδηγικά προγράμματα και αυτό οφείλεται στην -επίσης για πρώτη φορά- εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού γκαζιού ride-by-wire. 

Ο αναβάτης θα μπορεί να προσαρμόσει την απόκριση του γκαζιού με βάση τη χαρτογράφηση του κινητήρα που έχει επιλέξει, μόλις ένα «κλικ» είναι το μόνο που θα χρειάζεται για να αλλάξει το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, τόσο όταν θέλει να διασκεδάσει όσο και όταν πρέπει να οδηγήσει σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. 

Επιπρόσθετα, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, cruise control και δικάναλο ρυθμιζόμενο ABS με λειτουργία «Off-Road» είναι συστήματα που θα δώσουν τις κατάλληλες λύσεις στην κάθε οδηγική/οδική συνθήκη. Λύσεις όμως θα δώσουν τόσο οι παροχές 12V και USB, καθώς είναι αυτές που θα κρατούν φορτισμένες τις ηλεκτρικές συσκευές αναβάτη και συνεπιβάτη, όσο και τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, που θα κάνουν πιο ευχάριστες τις χειμερινές διαδρομές.

Voge 900DS / © VOGE

Το 900DS φέρει μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT που συνδέεται μέσω τεχνολογίας bluetooth με το smartphone του αναβάτη και προσφέρει διαχείριση πλοήγησης, τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων κλπ. Περιλαμβάνει από μετρητή πίεσης ελαστικών σε πραγματικό χρόνο έωςι και κλισιόμετρο στον εγκάρσιο άξονα! 

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από μπουτόν στις άκρες του τιμονιού και δεν απαιτείται από τον αναβάτη και σε καμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του από τα γκριπ.