Η Ferrari ανακοίνωσε την ημερομηνία που θα αποκαλύψει το μονοθέσιό του 2026.
Η Ferrari θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο την Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2026, λίγο πριν από τις ιδιωτικές δοκιμές των 11 ομάδων της Formula 1 στην πίστα της Καταλονίας, όπου διεξάγεται το Ισπανικό GP. Η ομάδα από το Μαρανέλο δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την ονομασία του νέου της σασί, η οποία θα αποκαλυφθεί κατά την παρουσίαση.
Την ίδια ημέρα, θα πραγματοποιήσει και ένα shakedown του μονοθεσίου στην ιδιόκτητη πίστα της, το Φιοράνο, ελπίζοντας ότι θα φέρει σημαντικά περισσότερες επιτυχίες από τη SF-25, το οποίο απογοήτευσε τη φετινή σεζόν. Ο επικεφαλής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, αποκάλυψε την ημερομηνία στα μέσα ενημέρωσης, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου για τον απολογισμό της σεζόν.
13:45 - 18.12.2025
Αυτός είναι ο αριθμός του Φερστάπεν για το 2026
Ο Μαξ Φερστάπεν θα υποχρεωθεί να αποχωριστεί τον αριθμό 1 του πρωταθλητή από το μονοθέσιό του το 2026, επιλέγοντας έναν νέο αριθμό αντί να επιστρέψει στο 33 που τον συνόδευε μέχρι το 2021.
Η ριζική αλλαγή των κανονισμών για τις μονάδες ισχύος και το σασί της Formula 1 αποτελεί μια νέα αρχή για τη Scuderia, αλλά και για τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πέρασε μια πολύ δύσκολη πρώτη χρονιά στο Μαρανέλο. Ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ κατάφερε να εξασφαλίσει επτά τερματισμούς στο βάθρο κατά τη διάρκεια της σεζόν, ήταν η πρώτη χρονιά στην πλούσια καριέρα του Βρετανού ομόσταυλού του χωρίς ούτε μία παρουσία στο podium ενός γκραν πρι.
Με αυτό το αρνητικό ρεκόρ, ο Χάμιλτον έγινε ο οδηγός της Ferrari με τη μεγαλύτερη περίοδο ανομβρίας από το βάθρο στην αρχή της θητείας του με την ιταλική ομάδα, παίρνοντας τον ανεπιθύμητο τίτλο από τον Ντιντιέ Πιρονί, ο οποίος τον κατείχε από τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Η πίεση θα είναι σημαντική όχι μόνο για τον Βρετανό οδηγό, αλλά και για τον Βασέρ, ώστε το νέο μονοθέσιο να αποδώσει τα αναμενόμενα.
Έχοντας φτάσει πολύ κοντά στην κατάκτηση του πρώτου πρωταθλήματος κατασκευαστών για τη Ferrari από το 2008 το 2024, η πτώση στην απόδοση που υπέστη το «Cavallino Rampante» ενέτεινε την κριτική προς την τρέχουσα ηγεσία. Ο Γάλλος αποκάλυψε πρόσφατα ότι η αεροδυναμική εξέλιξη της SF-25 σταμάτησε τον Απρίλιο, κάτι που συνέβαλε στη σχετική πτώση της απόδοσής του έναντι των Red Bull και Mercedes, οδηγώντας τελικά την ομάδα στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας.
Παρόλα αυτά, με όλους τους άγνωστους παράγοντες του 2026, η Scuderia έχει την ευκαιρία να κερδίσει έδαφος έναντι των αντιπάλων της, όπως έκανε αρχικά το 2022, στην αυγή της σύγχρονης εποχής του ground effect.