Ριζικές αλλαγές στα αγωνιστικά τριήμερα της Formula 1 φαίνεται να προωθεί ο Διευθύνων Σύμβουλος, Στέφανο Ντομενικάλι, με στόχο την αναβάθμιση του θεάματος.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι, αποκάλυψε ότι οι διοργανωτές του πρωταθλήματος εξετάζουν το ενδεχόμενο αύξησης του αριθμού των Σπριντ και τον πειραματισμό με αντίστροφες εκκινήσεις στο εγγύς μέλλον.
Σε συνέντευξή του στο The Race, o Ιταλός μίλησε για τη δομή των αγωνιστικών τριημέρων στη Formula 1. Παραδοσιακά, περιλαμβάνουν τρεις ελεύθερες δοκιμές, κατατακτήριες και τον αγώνα το Σάββατο ή την Κυριακή. Το 2021, ωστόσο, έγινε μια σημαντική αλλαγή με την εισαγωγή αγώνων Σπριντ σε ορισμένα τριήμερα.
)
20:16 - 10.08.2025
Η Aston Martin σημειώνει σημαντική πρόοδο με το μονοθέσιο του 2026
Ο βασικός οδηγός της Formula 2 και μέλος της ακαδημίας της Aston Martin, Τζακ Κρόφορντ, είναι αυτός που εργάζεται περισσότερο στον προσομοιωτή για την ανάπτυξη του μονοθεσίου της ομάδας για τη σεζόν του 2026, όταν η ομάδα θα χρησιμοποιεί κινητήρα Honda.
Αρχικά, υπήρχαν τρία Σπριντ ετησίως, αλλά από το 2023 ο αριθμός τους διπλασιάστηκε σε έξι. Ο Ντομενικάλι δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υπάρξουν περισσότερα Σπριντ στο μέλλον, καθώς και αντίστροφες εκκινήσεις, όπως συμβαίνει στα πρωταθλήματα των Formula 2 και Formula 3.
«Πιστεύω ότι μπορούμε να διερευνήσουμε την επέκταση των Σπριντ και την αντίστροφη σειρά εκκίνησης», δήλωσε ο Ντομενικάλι, τονίζοντας την ανάγκη διαλόγου με οδηγούς, ομάδες και FIA.
Ο Ιταλός παράγοντας υπογράμμισε ότι οι Αγώνες Σπριντ ήρθαν για να μείνουν και ότι η F1 είναι ανοιχτή σε νέες ιδέες και πειραματισμούς. «Δεν φοβόμαστε να κάνουμε λάθη. Τα Σπριντ θα είναι κομμάτι του μέλλοντος», τόνισε.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο διεξαγωγής Σπριντ σε κάθε αγώνα, όπως στο MotoGP, ο Ντομενικάλι δεν το απέκλεισε, αλλά σημείωσε ότι απαιτείται σταδιακή προσέγγιση. «Δεν λέω όχι, αλλά πρέπει να κάνουμε βήματα», κατέληξε.