Μετά από ένα 2025 με σκαμπανεβάσματα, η VR46 του Βαλεντίνο Ρόσι κοιτάζει μπροστά και το μέλλον της φαίνεται έτοιμο να «βαφτεί» στα χρώματα της Aprilia.
Η σεζόν του 2027 αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στο MotoGP, με κυριότερη τη νέα φόρμουλα για τους κινητήρες και την αναμενόμενη «απλοποίηση» των μοτοσυκλετών όσον αφορά τα πρόσθετα βοηθήματα για τους αναβάτες.
Ωστόσο, είναι πιθανό να υπάρξουν και ανακατατάξεις στις συμμαχίες μεταξύ κατασκευαστών και δορυφορικών ομάδων, με ορισμένες από αυτές τις προοπτικές να παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
12:30 - 28.11.2025
Ο Ρινς εξήρε την πρόοδο του V4 κινητήρα της Yamaha
Ο Άλεξ Ρινς μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον V4 κινητήρα της Yamaha.
Στο επίκεντρο βρίσκεται η ομάδα VR46 του Βαλεντίνο Ρόσι. Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης, η Ducati σχεδιάζει αλλαγές στη συνεργασία της με τις δορυφορικές ομάδες ενόψει της νέας εποχής του MotoGP. Προτεραιότητα φαίνεται πως θα δοθεί στη Gresini, η οποία θα αναβαθμιστεί σε «ημι-εργοστασιακή», λαμβάνοντας εργοστασιακές μοτοσυκλέτες και πιο ουσιαστική υποστήριξη από την εργοστασιακή ομάδα.
Αυτή η εξέλιξη εκτιμάται ότι θα ωθήσει την VR46 προς τον άλλο «μεγάλο» ιταλικό κατασκευαστή του MotoGP, την Aprilia. Παρόλο που από την πλευρά της Aprilia δεν υπάρχουν ακόμη ενδείξεις για αλλαγή στο πλάνο της, θα ήταν ενδιαφέρον εάν ο επικεφαλής της ομάδας, Μάσιμο Ρίβολα αποκτούσε έναν ακόμη συνεργάτη με αναβάτες και επίπεδο οργάνωσης που θα του έδιναν τη δυνατότητα να διεκδικεί υψηλές θέσεις στο grid.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις πηγές από την Ιταλία, η πληροφορία για τη μετάβαση της VR46 στην Aprilia προήλθε από την ίδια την ομάδα και δεν αποτελεί απλώς μια εικασία από τα μέσα ενημέρωσης ή τους αναλυτές.