Ο Σάινθ περιγράφει το δυσοίωνο χαρακτηριστικό της Red Bull RB20

Κάρλος Σάινθ

i

©Scuderia Ferrari

Ο Σάινθ περιγράφει το δυσοίωνο χαρακτηριστικό της Red Bull RB20

Άγγελος Φραγκισκάτος 20:55 - 04.03.2024 / Ανανεώθηκε: 20:58 - 04.03.2024

Ο Κάρλος Σάινθ κατέκτησε την 3η θέση για τη Ferrari στο Μπαχρέιν, καθώς δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει τη Red Bull, η οποία έκανε το 1-2. Μάλιστα ο Ισπανός αποκάλυψε το ασύλληπτο πλεονέκτημα της Red Bull RB20.

Ο Κάρλος Σάινθ αποκάλυψε την έκταση του πλεονεκτήματος υποβάθμισης των ελαστικών της Red Bull, μετά το γκραν πρι του Μπαχρέιν που ξεκίνησε τη σεζόν στη Formula 1.

Ο Ισπανός τερμάτισε το εναρκτήριο GP στη 3η θέση, πίσω από το δίδυμο της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρες, οι οποίοι ξεκίνησαν την υπεράσπιση του τίτλου της αυστριακής ομάδας με έντονο στυλ.

Για το τελευταίο στάδιο του αγώνα, η Red Bull έβαλε και στους δύο οδηγούς της τη μαλακή γόμα ελαστικών, ενώ οι περισσότεροι από τους αντιπάλους της επέλεξαν το σκληρό σετ.

Καθώς ο αγώνας εισήλθε στα τελευταία του στάδια, ο Σάινθ ενημερώθηκε μέσω του team radio ότι η σκληρή γόμα σύντομα θα ξεπερνούσε τη μαλακή ως προς τον ρυθμό λόγω της υποβάθμισης των ελαστικών.

Ωστόσο, ο πιλότος της Ferrari είχε παραδεχτεί ότι το να τερματίσει πριν από τουλάχιστον μία Red Bull ήταν απίθανο λόγω της δύναμής τους να διατηρήσουν τον ρυθμό στα ελαστικά.

©Scuderia Ferrari

«Πρέπει να σκεφτείτε ότι κάναμε δοκιμές για τρεις μέρες εδώ (πριν το τριήμερο του GP του Μπαχρέιν) και είδαμε τη φθορά της μαλακής γόμας από τη Red Bull. Είναι ίδια με τη φθορά που έχουμε εμείς στη σκληρή», ανέφερε αρχικά ο Σάινθ.

Και συνέχισε: «Όταν έμαθα ότι η Red Bull είχε ένα σετ φρέσκιας μαλακής γόμας για το τελευταίο πιτ-στοπ και ο Τσέκο το χρησιμοποίησε, δεν είναι ότι σκέφτηκα πως 'εντάξει, αυτή είναι η ευκαιρία μου.

Είδα τις συστοιχίες γύρων που έκαναν με τη γόμα C3 (σ.σ.: τη μαλακή στο Μπαχρέιν) και μπορείς να δεις ότι έχουν την ίδια φθορά στη μαλακή με τη φθορά που έχουμε όλοι οι άλλοι με τη σκληρή. Οπότε δεν ενθουσιάστηκα και τόσο.

Επίσης, βρισκόμουν σε λίγο άβολη κατάσταση διότι ήμουν σε απόσταση 2-3 δευτερολέπτων και εκεί δεχόμουν όλο τον 'βρώμικο' αέρα (της Red Bull του Τσέκο), δεν είχα το πλεονέκτημα του DRS ή του slipstream, κι έτσι γλιστρούσα περισσότερο.

Αν ήμουν σε θέση να μένω μέσα στο δευτερόλεπτο ή αν ήμουν πέντε δευτερόλεπτα πίσω του, νομίζω ότι με τη σκληρή γόμα θα μπορούσα ίσως να δείξω λίγο καλύτερα την αληθινή ταχύτητα και το ρυθμό μου. Αλλά αυτό το 'παράθυρο' των 2-3 δευτερολέπτων είναι το χειρότερο για να βρίσκεσαι και δεν θα μπορούσα ποτέ να ανταγωνιστώ τον Τσέκο (Πέρες)», πρόσθεσε ο Ισπανός.

Όμως το γεγονός ότι ο Σάινθ έμεινε σε αυτή την απόσταση των 2-3 δευτερολέπτων από τη Red Bull στο GP του Μπαχρέιν, ειδικά σε μια πίστα που ταιριάζει τόσο στην πρωταθλήτρια, έδωσε μια θετική νότα στον Ισπανό και τη Ferrari.

«Ήξερα ότι είχαν ένα πλεονέκτημα τριών, τεσσάρων δεκάτων του δευτερολέπτου (στο γύρο),ίσως όχι του μισού δευτερολέπτου που έλεγε ο Τζορτζ (Ράσελ), και συνεπώς ήξερα ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να κερδίσουμε τις Red Bull.

Επίσης, κράτησαν ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας, που μου έδειξε ποιοι ήταν οι σκοποί και τα πλάνα τους, οπότε ήξερα πως θα ήταν πολύ, πολύ δύσκολο να κερδίσουμε τις Red Bull. Έτσι, το ότι έμεινα κοντά σε ένα από τα δύο μονοθέσιά της και είχα την ευκαιρία για μια μάχη είναι από μόνη της μια καλή έκπληξη.

Νομίζω ότι [το Μπαχρέιν] είναι μία από τις πιο δυνατές τους πίστες σε όλη τη σεζόν λόγω του πολύ υψηλού ρυθμού φθοράς των πίσω ελαστικών. Ελπίζω πως όταν πάμε σε μια πίστα με περισσότερη έμφαση στα εμπρός ελαστικά, και με καλύτερη άσφαλτο, το αυτοκίνητό μας θα ζωντανέψει και θα είμαστε σε θέση να χτίσουμε μια καλύτερη επίθεση στον Μαξ για τη νίκη», κατέληξε ο Σάινθ.