Με ένα βίντεο γεμάτο συγκίνηση, η Red Bull αποχαιρέτησε τη Honda, κλείνοντας έναν κύκλο συνεργασίας που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στη σύγχρονη ιστορία της Formula 1.
Η Red Bull αποχαιρέτησε τη Honda μετά την ολοκλήρωση της οκταετούς συνεργασίας τους, η οποία έφερε τεράστιες επιτυχίες και για τις δύο πλευρές στη Formula 1. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα συνεργαστεί με την Aston Martin ως αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων από το 2026, ενώ η Red Bull θα αναπτύξει τη δική της μονάδα ισχύος μέσω της Red Bull Powertrains, σε συνεργασία με τη Ford.
Η σχέση της Honda με την οικογένεια της Red Bull ξεκίνησε το 2018 με την Toro Rosso (νυν Racing Bulls), προτού επεκταθεί και στην ομάδα του Μίλτον Κινς το 2019. Κατά τη διάρκεια αυτής της συνεργασίας, η ομάδα κατέκτησε δύο πρωταθλήματα κατασκευαστών το 2022 και το 2023, καθώς και τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα οδηγών με τον Μαξ Φερστάπεν από το 2021 έως το 2024.
18:56 - 21.12.2025
Ένταση για τους κινητήρες του 2026 με δύο κατασκευαστές στο στόχαστρο
Λίγο πριν τα μονοθέσια του 2026 πατήσουν για πρώτη φορά πίστα, μια κλιμακούμενη διαμάχη έχει ξεσπάσει μεταξύ των κατασκευαστών.
Για να τιμήσουν το τέλος της κοινής τους πορείας, η Red Bull και η Racing Bulls δημοσίευσαν ένα βίντεο με τις καλύτερες στιγμές των τελευταίων οκτώ ετών. «Με 71 νίκες στη Formula 1, 140 βάθρα και τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών με τις Oracle Red Bull Racing και Visa Cash App Racing Bulls, η οκταετής συνεργασία μας με τη Honda ήταν πραγματικά εμβληματική!», έγραψε η ομάδα στη λεζάντα.
«Ρίξτε μια ματιά στις σπουδαιότερες στιγμές μας από τις τελευταίες οκτώ σεζόν, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης μας νίκης με τη Honda στο Αυστριακό GP του 2019, της νίκης του Πιερ Γκασλί στη Μόντσα το 2020, του παρθενικού παγκόσμιου τίτλου του Μαξ στο Άμπου Ντάμπι το 2021, και τόσων άλλων! Θα κουβαλάμε πάντα μαζί μας το πνεύμα της Honda»., πρόσθεσε.
Τον περασμένο Απρίλιο, ο Φερστάπεν οδήγησε την RB16B, το μονοθέσιο με το οποίο κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο, στους δρόμους του Τόκιο. Μιλώντας τότε, είχε χαρακτηρίσει τη στιγμή ως ένα «εις το επανιδείν προς το παρόν».
«Ήταν μια διαδρομή που απόλαυσα πάρα πολύ. Φυσικά, πριν ξεκινήσουμε τη συνεργασία με τη Honda, είχαμε τις επιτυχίες μας. Αλλά δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ τα ύψη στα οποία φτάσαμε, κερδίζοντας τέσσερα πρωταθλήματα μαζί», ανέφερε ο Ολλανδός.
«Θέλω να προσπαθήσω απλώς να απολαύσω το αγωνιστικό τριήμερο, να προσπαθήσω να είμαι όσο πιο γρήγορος γίνεται, αλλά έχει να κάνει περισσότερο με το να θυμόμαστε όλα όσα πετύχαμε μαζί στο άθλημα και, ποιος ξέρει, ίσως και στο μέλλον; Ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Οπότε είναι σαν ένα “αντίο” για τώρα, αλλά αυτό είναι όλο. Είμαι ακόμα αρκετά νέος και ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί στο μέλλον», συμπλήρωσε.