Η Aprilia το 1-2 στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά του MotoGP για το γκραν πρι (vid)στη Χερέθ

Ο Αλεξ Εσπαργκάρο με την Aprilia

i

© Aprilia

Η Aprilia το 1-2 στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά του MotoGP για το γκραν πρι (vid)στη Χερέθ

Δημήτρης Μπαλής • 00:05 - 29.04.2023 / Ανανεώθηκε: 16:45 - 14.08.2024

Ο Αλέις Εσπαργκαρό και ο Μάβερικ Βινιάλες, έδειξαν ότι η Aprilia είναι πολύ υπολογίσιμη στην Ισπανία.

Λόγω της νέας μορφής του MotoGP, με τους αγώνες Sprint κάθε Σάββατο και το γκραν πρι την Κυριακή, οι δοκιμές της Παρασκευής είναι ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς είναι αυτές που αποφασίζουν ποιος θα περάσει απευθείας στη δεύτερη προκριματική διαδικασία.

Κι ενώ στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών (FP1), ο Ντάνι Πεντρόζα με την ΚΤΜ έκανε την έκπληξη, με τον καλύτερο χρόνο, στην FP2 ήρθε η σειρά δύο αναβατών της Aprilia να κάνουν το 1-2 σε χρόνους.

Ο Αλέις Εσπαργκαρό και ο Μάβερικ Βινιάλες σημείωσαν τον πρώτο και τον δεύτερο χρόνο, αντίστοιχα, στην πίστα της Χερέθ, με διαφορά μόλις 2 χιλιοστών του δευτερολέπτου, παρά το γεγονός ότι οι καυτές θερμοκρασίες δυσκόλεψαν τη βελτίωση των ήδη καλών χρόνων τους από το FP1.

Αυτή η επίδοση δείχνει ότι η Aprilia είναι πιο δυνατή από ποτέ και έτοιμη για μάχη. Μάλιστα, αυτό επιβεβαιώνεται και από την 7η θέση του Μιγκέλ Ολιβέιρα με την ομάδα RNF RS.

Αν συνυπολογίσουμε και τους χρόνους της FP1, τότε ο Πεντρόζα έχει τον τρίτο χρόνο, συνολικά, με τον Ισπανό, 31 φορές νικητή σε γκραν πρι να κάνει όνειρα τόσα για το Σάββατο όσο και για την Κυριακή.

Ο περσινός νικητής του γκραν πρι της Ισπανίας, ο Μπανιάια, ο Κουαρταράρο που έχει τέσσερις πολ ποζίσιον στη Χερέθ καιι ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Μάρκο Μπετσέκι, απέτυχαν να μπουν στη δεκάδα των χρόνων, που προκύπτει και από τα δύο σκέλη των δοκιμαστικών, με αποτέλεσμα το Σάββατο το πρωί να πρέπει να αγωνιστούν στο Q1 για να προκριθούν για το Sprint Race.

Τουλάχιστον ένας από αυτούς τους αναβάτες θα ξεκινήσει τόσο το Sprint όσο και το γκραν πρι από την πέμπτη σειρά, στην καλύτερη περίπτωση.

Ο προσωρινός αντικαταστάτης του Μάρκ Μάρκεθ στη Honda, ο Ικερ Λεκουόνα είχε πτώση, με αποτέλεσμα να είναι τελευταίος σε χρόνο, ενώ ο Μπαστιανίνι δείχνει να μην έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό στον ώμο, από το γκραν πρι της Πορτογαλίας (έχασε τα γκραν πρι σε Αργεντινή και Αμερική), κάνοντας τον 21ο χρόνο.

Προς το παρόν, κανένας εργοστασιακός αναβάτης της Ducati δεν βρίσκεται στο Q2 του Σαββάτου, σε αντίθεση με τις δύο Aprilia, τις δύο Pramac, τον Μίλερ, τον Πεντρόζα, τον Ολιβέιρα, τον Αλεξ Μάρκεθ, τον Νακαγκάμι και τον Μαρίνι, που έχουν προκριθεί στο Q2 για το πρωί του Σαββάτου.

Tags: